onsdag 30 januari 2013

Kortfattat

Gooodmorgon! Idag är jag hemma, och det är inte för att jag är sjuk, utan vi har inga föreläsningar idag, plus att det är så lite vi behöver göra nu egentligen, så jag bestämde mig för att stanna hemma och plugga. Har hunnit en sväng på Ängegården för att lämna ett lönepapper också. Och kollat på supernatural, bra serie det där!
Just nu så har jag lunchrast har jag intalat mig själv. Jag ska snart äta min matlåda som jag gjorde i ordning igår för att jag inte tänkte på att jag skulle vara hemma idag. Och efter det ska jag skriva ihop lite som jag ska ha gjort idag. Har bara skrivit för hand, så jag ska skriva det på datorn och mejla det till Malin så hon ska få kolla igenom det. Ska även läsa igenom två konstiga teorier om nåt. Haha, vi får se hur det går!

Ikväll så är det dansträning igen, alltid kul att träffa alla där! Och idag kanske jag till och med hinner vara där i tid så man hinner dansa lite, haha.

Ja, nu ska jag proppa i mig mat!

1 kommentar:

  1. Var gärna med och tävla om en länkning i våran blogg, du har tills på torsdag på dig att anmäla dig till tävlingen. Lycka till och ha en bra helg! :)

    http://homs.blogg.se/2013/february/veckans-blogg.html#comments

    SvaraRadera