onsdag 15 augusti 2012

Slapp dag


Började med att väckarklockan ringde vid halv9. För kl 9 vare dags att upp och rida med Carina! Jag red Sväva idag, och Carina red det nya tillskottet Turbo. Det gick så bra så, och Sväva är riktigt kul att rida! Hon var så pigg och glad idag!


Efter det gick jag hem och gjorde mig lite lunch, och gick senare iväg och hälsade på Ezra och fölis-Electra. Ezra var surare än vanligt idag, haha. Så jag bestämde mig för att stanna utanför hagen, haha. Nästa gång blire långpisken ;) Nerrå.

Efter lite segande vid datorn så for jag till Emma. Och där har jag segat på ikväll. Vi låg på en filt ute i värmen, längesen man kunde ligga ute utan att frysa till typ 7 eller va den va.

Och nu sitter jag här med en kopp te och en tekaka. Muuummmaa! Dags att sova snart, imorn ska jag till tandläkarn btw :S

Hare gött!









1 kommentar: