fredag 24 augusti 2012

Gomorron gomidda gokväll

Dagen har bestått av massa datorsittande, lite städning, och plattning av Marielles hår. Marielle skulle ut ikväll, så jag bestämde att hon skulle ha platt hår. Jag däremot ska vara duktig och jobba ikväll! Men dom här kvällspassen är ju bara 5 timmar så det går rätt fort! 16-21.

Håller även på att skriva en inköpslista tills jag får lön, måste ju prioritera vad jag ska köpa och vad som är onödigt. En sak jag kom på är att jag måste ha ett anteckningsblock och sånt tjaffs, för jag ska ju faktiskt snart börja skola igen!

Kanske inte har skrivit det här, men jag ska plugga till sjuksköterska i tre år nu framöver. Och efter det så ska jag väl jobba som det på obestämd framtid. Men minst ett år. Sen vill jag faktiskt bli barnmorska! Det tar tid, men jag hoppas det är värt det!

Nu ska jag snart ta mig nåt och äta. Blir så himla konstiga mattider när man jobbar kväll. Lunch kl 3 och middag halv 10.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar