tisdag 22 november 2011

Mobilbloggar från sängen

Jag vet att jag inte bloggar! Haha. Har nämligen fått lite klagomål på det. Så nu får jag väl ta lite av min sovtid, bara för att vara snäll. Igår var det buggkurs. Vi hade en annan ledare då. Och hon var bra, väldigt rak på sak, men det var bra. Nu gäller det bara att träna på det hon så jag gjorde fel. Var också på träning ikväll. Och Satan vad kul vi har haft det. Även om man inte dansar hela tiden, så är alla människor bara så härliga! Haha, åååh. Ja vi hade det riktigt kul. Sen skulle jag få lära mig nån ny snurr också, och jag fattade ingenting men fortsatte bara trampa på. Så tillslut fick jag faktiskt till det. Fattade inte vad det skulle vara nödvändigt för, men tillslut ska man ju kunna allt, så då är det lika bra att lära sig det då. Haha, jag älskar fan att bugga nu för tiden! :) det går så bra. Och jag lär mig nya saker hela tiden.

Men nej, nu måste jag faktiskt sova. Skola imorn igen. Godnatt!

1 kommentar: