fredag 4 november 2011

Medlemsfest med öbrk

Hinner med ett snabbt inlägg nu!

Har jobbat nu två dagar. Igår så hoppade vi lite, och jag hoppade Vegard. Han tyckte det var jätteroligt och det märktes verkligen inte hur gammal han faktiskt är. Sen när jag kom hem så var jag iväg och skrittade Crusse en sväng. Idag jobbade jag ju också, vi bara skrittade ut några, sen slutade vi tidigt, så vid halv 4 var jag hemma. Det har gått så bra så. 

Nu har jag precis fixat iordning mig inför ikväll. Det är medlemsfest med öbrk och sen dans till Voyage. Det kommer bli riktigt kul! Temat var orange, så jag har skaffat mig ett par orangea byxor. Till dom har jag en spetströja. Fan vad snygg jag är ikväll ;) Ni kanske får en bild sen om ni är snälla. Men just nu är det slut på batteri i kameran, och jag orkar itne hämta sladden till mobilen, haha lat som jag är. Vi hörs nåt mer nån gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar