lördag 22 oktober 2011

SMART!

Nu har jag en asbra bortförklaring till varför jag inte gjort nå läxor på senaste tiden. För ifall jorden hade gått under så hade det ju varit värsta onödigt. Så nu när jag vet att den inte gick under så är det dags att skriva lite på arbetet mitt. Även fast det är lördag. Ska bara skjuta upp det lite först.

Jag tog på mig mina klackskor nu igen för att "gå in dom". Jag skulle behöva tips på vad man kan göra när dom glappar bak fast dom inte är för stora. Köra på dubbelhäftande tejp i hälen eller?

Idag har jag varit och ridit. Och Parad är nog tamefan den sötaste häst jag vet. Älskar den där filuren!

Och jorden gick inte under igår heller. Ville bara ha det sagt.

Nu ska jag käka middag!


13,5 cm klack är inget att leka med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar