söndag 4 maj 2014

Jobb

Jobbar på för fullt, det känns ju att man har haft 100% anställning sedan första februari, men fy vad kul jag har det!

Idag har jag jobbat från 11, och slutar nu snart kl 21. Vi har haft det så lugnt så jag till och med kom på att jag hann blogga lite.

Vad har hänt sedan sist då?
Jo jag jobbar ju som sagt mest hela tiden, jag rider och tränar och försöker sola så fort solen är ute. Jag och Ulrika fuskade med lite solarium också, haha.

Valborg så jobbade jag till 21, men jag var ledig första maj så jag passade på att partaja lite med Vicky, Philip och Pontus. Vi hade det riktigt trevligt!

Igår så gjorde jag en del av tentan som jag inte har klarat än, så då blev det såklart tentafest på kvällen. Vi drog på Oscars jag och Malin och hennes kille och hennes klass. Vi fick färger på oss som lyste i mörker så vi var så snygga så! Sen var det ju bara att pallra sig upp och jobba idag, så jag är väl rätt glad att det var lugnt idag.

Imorn är jag ledig, så då tänkte jag passa på och umgås med Marielle, det var evigheter sen känns det som! Så vi måste catcha up lite.

Ja ni får ha det så bra så ska jag äta en banan innan jag traskar hemmåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar