torsdag 26 september 2013

Plugg

Ja jag tror det börjar bli rätt dammigt här på bloggen så lite som jag skriver. Men jag har den värsta kursen på hela sjuksköterskeprogrammet just nu. Så jag borde egentligen inte sitta här vid datorn just nu. Utan jag borde plugga dygnet runt och lite till om jag ska klara den här tentan. Men det går ju faktiskt inte.

Har nyss möblerat om lite på mitt rum. Kände att jag var tvungen att fixa lite sen Ulrika flyttade in här. Ja det har jag nog inte berättat. Jag har fått mig en sambo, Ulrika i min klass. Det är väldigt ovant men det är faktiskt skönt att inte bo själv också. Speciellt då man kommer hem och hon har diskat det jag har lämnat. Haha, elak jag lät där. Men man hjälps ju åt och det är ju rätt skönt. Och för att inte tala om hur mycket billigare min hyra blev då.

I helgen ska jag ha stallet, så då bor jag i Brunflo. Blev bjuden på middag hos min far på lördag också. Det var ju trevligt! Saknar ju min mor och far lite ibland. Det är tur det finns telefon! 

Nu ska jag snart ta mig en promenad till Daniel som har varit hos tandläkarn precis, haha. Vi lär väl ska kolla på film och ha så jäkla kul som bara vi kan, haha! 

På tisdag blir det SPA med Emma, supermysigt ska det bli! Är aspepp på det faktiskt! En massage och lite relax ska vi allt unna oss. 

Ni får ha det så bra!

Ny toasits har jag köpt mig också. Gick dock inte så bra att montera utan skruvmejsel, men den sitter där hyfsat bra så länge i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar