tisdag 18 december 2012

Duktig tjej

Igår tränade jag ben tills jag knappt kunde gå, idag har jag tränat armar så jag knappt fick på mig jackan. Känner mig riktigt duktig nu när jag sitter här med en proteinshake.
Den här veckan har vi massa skola, vi går till 5 varje dag. Och sen måste vi plugga massa extra för att slippa plugga under jul. För jag tänkte åka till gbg en sväng där i mellandagarna. Hälsa på fina Fredrik. Så då hinner jag ju inte plugga, så det gäller att jag pluggar som en tok innan det! Men det här ska vi fanimej klara! Vi ska skriva en artikelgranskning till på fredag. Skriva rapport och plugga till omtenta på anatomin under jul. Och den här gången ska jag klara anatomin! Annars jävlar! Så det gäller att jag ligger i nu. Ska skriva ut massa gamla tentor imorn så jag har nåt att plugga på under julen.

I helgen som var fick jag jobb hela helgen, så det var ju rätt skönt. Eftersom vi inte hade nåt att plugga på då, för det var mellan två olika kurser. Bra med lite extra inkomst ibland!

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, så jag hinner föna håret innan jag somnar också. För mitt hår blir inte så snyggt på morgonen när jag somnat med blött hår!

Jag ska försöka hinna skriva lite mer framöver, men det är svårt när man har fullt upp!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar