lördag 3 november 2012

Lyckopiller

Tänk om det ändå fanns ett lyckopiller som gjorde att man orkade plugga hela dagarna. Skönt skulle det vara! Tänk om ändå bara motivationen fanns. Sitter med anatomiboken i knäet nu. Har nyss läst ett kapitel. Men nu håller jag på och somnar, så det gick ju inte läsa nåt mer för ögonen bara far igen. Skulle behöva flera kilo godis för att orka med det här, men det har man ju inte råd med varje dag. Ikväll ska vi iaf till Lövsåsen och fira Krister lite som har fyllt år. Släkten kommer, så det ska nog bli kul. Är sugen på god mat! Och det får man ju alltid där så. Tänkte ju att jag skulle få nåt gjort på anatomin nu, så kan jag slappna av lite ikväll. Vill inte sitta där och känna mig stressad. Och idag är det ju faktiskt lördag, så idag ska jag bannemej unna mig en godispåse! Ha en bra helg och vecka allihopa. Så ska jag försöka ro hem den här tentan på fredag. I veckan lär det inte bli mycket bloggande för mig då jag bara ska plugga dygnet runt i princip. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar